Nulovanie faktúry
ID4781 | | Ing. Anton Kolembus | Vytvoriť záložku späť
Vedieme e-shop s papučkami. Denne odošleme cca 200 balíkov spolu s vystavenou faktúrou, ktorá ide zákazníkovi do mailu. Sú to koneční spotrebitelia, občania. Z tohto množstva sa nám niektoré balíky vrátia ako neprevzaté, neuhradené dobierkou. Na vystavenú faktúru neprevzatého balíka vystavujeme dobropis a uhrádzame ho zápočtom s daňovým dokladom. Môžem urobiť storno faktúry k neprevzatému balíku? Vymazať ju z knihy faktúr, keďže daňové plnenie nevzniklo? Týmto nemusím robiť k nej dobropis a uhrádzať. Alebo mi program ponúka nulovanie faktúry. Alebo naďalej robiť dobropisy k vystaveným faktúram.
Znenie odpovede je zobrazené len prihlásenému užívateľovi.
Prístup ku zneniu odpovede majú len predplatitelia.
V prípade, že máte zakúpené predplatné pre niektorý odborný portál, pre zadanie otázky alebo prehliadanie celej databázy otázok a odpovedí sa prihláste do svojho profilu.
Ak nie ste zatiaľ predplatiteľ žiadneho portálu, vyberte si z našej ponuky:
Podľa vybratého balíčka získate možnosť zadať svoje otázky, prípadne prístup do celej databázy už vypracovaných otázok.