Zásielkový predaj a neprevzatie tovaru

ID1754 | | Ing. Jozef Pohlod | Vytvoriť záložku späť

Odberateľ si objednal cez e-shop tovar, ktorý mu bol spolu s daňovým dokladom (faktúrou) odoslaný kuriérskou spoločnosťou na dobierku. Odberateľ však tovar neprevzal . Tovar sa vrátil späť k dodávateľovi. Dodávateľ je platiteľ DPH. Má v takomto prípade dodávateľ vystaviť storno faktúru alebo doklad o oprave základu dane v zmysle § 25 zákona č.222/2004 Z. z. o DPH v z. n. p. (ďalej len „zákon o DPH“)?  Kedy vzniká daňová povinnosť pri vrátení tovaru z dôvodu neprevzatia? V prípade opravy základu dane podľa § 25 cit. zákona, resp. storna faktúry v cudzej mene sa použije kurz, ktorý sa použil pri vzniku daňovej povinnosti?


Znenie odpovede je zobrazené len prihlásenému užívateľovi.

Prístup ku zneniu odpovede majú len predplatitelia.

Objednajte si predplatné a získajte tak prístup k databáze aktualizovaných odborných otázok a odpovedí od renomovaných autorov.


Diskusia (Počet komentárov: 0)

Zobraziť diskusiu Pridať komentár