Oprava parkovacích plôch

ID860 | | Ing. Jozef Pohlod | Vytvoriť záložku späť

V areáli firmy vlastníme zastavané plochy a nádvoria, na ktorých sú parkovacie miesta. Podklad plôch bol panelový, a keďže panely boli značne poškodené, v roku 2009 spoločnosť začala opravu parkovacích plôch. Oprava plôch je realizovaná od roku 2009, kedy bola spravená  prvá časť, ďalšie v rokoch  2010 a 2011 a predpokladáme, že práce budú dokončené v roku 2012. Časť materiálu (kamenivo, betón, obrubníky, zámkovú dlažbu) dodávame my, ako realizátor a vlastník, a časť dodávateľ prác. V roku 2010 sme nakúpili materiál, ktorý bol použitý pri realizácií opráv. Dodávateľská firma, ktorá práce realizovala nám fakturovala iba úplne dokončené práce. Fakturácia prebehla v decembri 2010. Množstvo kúpenej a uloženej dlažby bolo 1500 m2. Avšak zapieskovaná a definitívne ukončená práca bola iba na ploche 850 m2. Dodávateľ podľa dohody vyfakturoval práce iba na ukončenú plochu, t. j. 850 m2. Materiál a práce na túto ukončenú plochu sme zaúčtovali na účet 511. Ako má byť správne zaúčtovaný materiál v množstve 650 m2 (ktorý je už „spracovaný") v roku 2010, avšak ku ktorému práce budú vyfakturované až tento rok 2011?


Znenie odpovede je zobrazené len prihlásenému užívateľovi.

Prístup ku zneniu odpovede majú len predplatitelia.

Objednajte si predplatné a získajte tak prístup k databáze aktualizovaných odborných otázok a odpovedí od renomovaných autorov.


Diskusia (Počet komentárov: 0)

Zobraziť diskusiu Pridať komentár