Účtovanie rezervy na vrátený tovar
ID3620 | | Ing. Anton Kolembus | Vytvoriť záložku späť
Spoločnosť zaoberajúca sa predajom tovaru akceptovala od zákazníka reklamáciu a bude zákazníkovi dobropisovať tovar, ktorý zákazník aj vráti. Tento tovar sa spoločnosť pokúsi znova predať. Tovar bol predaný v rámci bežného roka a reklamácia a vrátenie tovaru je uskutočnené až v nasledujúcom roku. Akým spôsobom je potrebné sa v rámci uzávierkových operácií postaviť k tejto skutočnosti? Ak je potrené vytvoriť rezervu na celú predajnú cenu v zmysle § 19 ods. 8 Postupov účtovania v PÚ, akým spôsobom sa docieli aj anulovanie nákladov na predaný tovar, ktoré vznikli v bežnom období?
Znenie odpovede je zobrazené len prihlásenému užívateľovi.
Prístup ku zneniu odpovede majú len predplatitelia.
Objednajte si predplatné a získajte tak prístup k databáze aktualizovaných odborných otázok a odpovedí od renomovaných autorov.