Reklama v médiách ako daňový výdavok

ID787 | | Ing. Jarmila Strählová | Vytvoriť záložku späť

Podnikateľ, ktorý podniká ako fyzická osoba a účtuje v sústave jednoduchého účtovníctva, vynaložil tieto výdavky súvisiace s reklamou a propagáciou jeho výrobkov a služieb:

  • odvysielaný reklamný spot v miestnom rádiu, faktúru za reklamu zaplatil 10. 2. hotovostnou platbou vo výške 150 €,
  • inzercia uverejnená v miestnom týždenníku 4 krát v mesiaci marec 2010, faktúru zaplatil 15. 3. prevodom z účtu vo výške 600 €,
  • vytlačené letáky, ktoré propagujú výrobky a služby podnikateľa, úhradu za letáky uskutočnil 30. 4. na základe vystavenej faktúry prevodom z účtu sumu 500 €.

Podnikateľ nie je registrovaný ako platiteľ dane z pridanej hodnoty. Ide v tomto prípade o daňové výdavky?


Znenie odpovede je zobrazené len prihlásenému užívateľovi.

Prístup ku zneniu odpovede majú len predplatitelia.

Objednajte si predplatné a získajte tak prístup k databáze aktualizovaných odborných otázok a odpovedí od renomovaných autorov.


Diskusia (Počet komentárov: 0)

Zobraziť diskusiu Pridať komentár