Odpisovanie kancelárskeho nábytku

ID3424 | | Ing. Anton Kolembus | Vytvoriť záložku späť

Sme vlastníkom budovy, v ktorej prenajímame nebytové priestory na administratívne účely. Budeme zariaďovať jednotlivé miestnosti kancelárskym nábytkom pre nájomcu v celkovej hodnote cca 15 000 € bez DPH, ktorý má nájomnú zmluvu na 4 roky. Niektoré miestnosti budú vybavené nábytkom do 1 700 € a iné nad 1 700 €, pričom jednotlivé komponenty sú všetky v hodnote do 1 700 € napr. 1. miestnosť: 1x rokovací stôl = 400 € bez DPH/1ks = spolu 400 € 8x rokovacia stolička = 200 € bez DPH/1ks = spolu 1 600 € SPOLU: 2 000 € bez DPH 2. miestnosť: 2x stôl príručný = 200 € bez DPH/1ks = spolu 400 € 2x skriňa vysoká 2-dverová, policová = 200 € bez DPH/1ks = spolu 400 € SPOLU: 800 € a pod. Je možné 1. a 2. miestnosť: - zaradiť do 2. odpisovej skupiny (CPA 31.01.12), - jednorazovo odpísať, tým že jednotlivé diely sú v hodnote nižšej ako 1 700 €- alebo 1. miestnosť zaradiť do 2. odpisovej skupiny a 2. miestnosť jednorazovo odpísať?


Znenie odpovede je zobrazené len prihlásenému užívateľovi.

Prístup ku zneniu odpovede majú len predplatitelia.

Objednajte si predplatné a získajte tak prístup k databáze aktualizovaných odborných otázok a odpovedí od renomovaných autorov.


Diskusia (Počet komentárov: 0)

Zobraziť diskusiu Pridať komentár