Likvidácia skladu

ID2679 | | Ing. Marián Drozd | Vytvoriť záložku späť

Po obstaraní malého príručného murovaného skladu sme ho zaradili ako hmotný majetok a odpisovali sme ho a aj uplatňovali odpočet DPH na vstupe. Sklad ešte nie je úplne odpísaný a má zostatkovú cenu. Sklad sme svojpomocne zbúrali, nakoľko došlo k ukončeniu zmluvy o dlhodobom prenájme pozemku, na ktorom tento sklad stál. Z účtovníctva sme ho vyradili likvidáciou a zostatkovú cenu sme zúčtovali do výdavkov ovplyvňujúcich základ dane (jednoduché účtovníctvo) - aby sme mohli dať si zostatkovú cenu tohto skladu pri vyradení likvidáciou do daňových výdavkov, aký doklad je potrebné doložiť do účtovníctva v prípade, ak sme svojpomocne vykonali búracie práce?  Aký doklad v takomto prípade je potrebný pre účely DPH evidencie, aby sme nemuseli robiť odvod DPH zo zostatkovej ceny skladu?


Znenie odpovede je zobrazené len prihlásenému užívateľovi.

Prístup ku zneniu odpovede majú len predplatitelia.

Objednajte si predplatné a získajte tak prístup k databáze aktualizovaných odborných otázok a odpovedí od renomovaných autorov.


Diskusia (Počet komentárov: 0)

Zobraziť diskusiu Pridať komentár