Učtovanie reklamácie z pohľadu DPH
ID3812 | | Ing. Marián Drozd | Vytvoriť záložku späť
Slovenský E-SHOP platiteľ DPH dodal tovar odberateľovi - občanovi. Pri dodávaní tovaru prepravná spoločnosť- platiteľ DPH poškodila tovar. Poškodený tovar občan - odberateľ vrátil dodávateľovi, čiže E-SHOPU. E-SHOP následne vyfaktúroval reklamáciu poškodeného tovaru prepravnej spoločnosti bez DPH. Otázka znie, či je faktúra reklamácie správne vystavená bez DPH. A či je reklamácia u E- SHOPU zdaniteľný príjem.
Znenie odpovede je zobrazené len prihlásenému užívateľovi.
Prístup ku zneniu odpovede majú len predplatitelia.
Objednajte si predplatné a získajte tak prístup k databáze aktualizovaných odborných otázok a odpovedí od renomovaných autorov.