Učtovanie reklamácie z pohľadu DPH

ID3812 | | Ing. Marián Drozd | Vytvoriť záložku späť

Slovenský E-SHOP platiteľ DPH dodal tovar odberateľovi - občanovi. Pri dodávaní tovaru prepravná spoločnosť- platiteľ DPH poškodila tovar. Poškodený tovar občan - odberateľ vrátil dodávateľovi, čiže E-SHOPU. E-SHOP následne vyfaktúroval reklamáciu poškodeného tovaru prepravnej spoločnosti bez DPH. Otázka znie, či je faktúra reklamácie správne vystavená bez DPH. A či je reklamácia u E- SHOPU zdaniteľný príjem.


Znenie odpovede je zobrazené len prihlásenému užívateľovi.

Prístup ku zneniu odpovede majú len predplatitelia.

Objednajte si predplatné a získajte tak prístup k databáze aktualizovaných odborných otázok a odpovedí od renomovaných autorov.


Diskusia (Počet komentárov: 0)

Zobraziť diskusiu Pridať komentár